دم نوش کبد

دسته پزشکی و سلامت زیردسته داروهای گیاهی

همین امروز از چند نفر دوست و آشنا درباره انواع دمنوش های سنتی ایرانی سوال کنید. احتمالا اغلب آنها اولین و آخرین نوشیدنی که به ذهن شان می رسد, چای است. در حالی که ایرانی ها از قدیم انواع و اقسام دمنوش ها را در برنامه روزانه شان داشته اند. اما به مرور زمان به هزار و یک دلیل بساط آنها برچیده شده است.






متخصصان طب سنتی معتقد هستند که مصرف این دمنوش ها که حالا حضورشان به تدریج در حال پر رنگ شدن است, روی حفظ سلامت جسمی و روانی افراد نقش بسزایی دارند. بنابراین این دمنوش ها را حتی برای یک بار هم که شده, امتحان کنید.



این نوشیدنی ها جایگزین هایی مناسب، خوش طعم و مفید برای چای هستند. هر کس می تواند بر اساس سلیقه و ذایقه خود و نیز با توجّه به بیماری ها یا نیازهای بدنی خویش(و حتّی بر اساس فصول مختلف سال) از این نوشیدنی ها بهره ببرد. با به کار بردن کمی ذوق و سلیقه می توانید ترکیبات گوناگونی از این نوشیدنی ها را تهیه نمایید؛ برای مثال اگر با خوردن چای بادرنجبویه احساس می کنید دچار افزایش فشار خون میشوید؛ با اضافه کردن چند برگ چای ترش به نوشیدنی خود، ضمن رفع مشکل، یک چای جدید با طعمی متفاوت را تجربه خواهید کرد. به یاد داشته باشید که با ترکیب چای های مختلف، هر کدام از موادّ تشکیل دهنده آن چای، خواصّ خود را به طور جداگانه حفظ خواهند کرد.

*****************************





نام محصول : دم نوش کبد
خواص درمانی درمان خارش های جلدی.ضد جوش ولک صورت و بدن.تصفیه ی خون.ضد حساسیت.درمان کهیر
ساخت: زنجان
رده مصرف :مردان و زنان
پروانه ساخت : 30/10558 
وزن خالص 55 : گرم
قیمت روی محصول: 5 هزار تومان









شمماره پروانه بهداشتی ساخت 30/10558

این محصول با بسته بندی شکیل و با بهترین کیفیت ارسال میگردد.

فروشنده: فرا سی دی 3

قیمت: 9,800 تومان


درصد :5

روش خرید: برای خرید دم نوش کبد، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید دم نوش کبد


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید. 

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد