آموزش کامل زبان اسپانیایی به شیوه کانون زبان ایران

دسته آموزش زبان زیردسته اسپانیایی

آموزش زبان اسپانیایی به شیوه کانون زیان ایران (بر اساس روشهای گفتاری و شنیداری و دیداری در قالب یک DVD )

کانون زبان ایران یک نهاد پیشرو و معتبر در آموزش زبان های خارجی است

کانون زبان ایران ( انجمن فرهنگی ایران و آمریکا سابق) از سال 1304 هجری شمسی در تهران آغاز به کار نمود. این انجمن در سال 1335 با راه اندازی یک مرکز آموزشی در خیابان وصال شیرازی آموزش زبان های خارجی را آغاز نمود. از جمله فعالیت های آموزشی این انجمن در آن سال ها می توان به آموزش تخصصی زبان به کارکنان دولت و بازرگانان و همچنین آموزش زبان فارسی به خارجی ها نام برد. پس از انقلاب شکوهمند اسلامی اداره این انجمن در سال 1358 به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واگذار شد. هم اکنون کانون زبان ایران در 27 استان و 73 شهر با حدود 200 مرکز و 240000 زبان آموز، در زمینه آموزش زبان های خارجی فعالیت می نماید
دوره‌های زبان های خارجی بزرگسالان در کانون زبان ایران شامل دوره های زیر است
1.مقدماتی ۱ (Basic) در ۳ ترم
2.مقدماتی ۲ (Elemantary) در ۳ ترم
3.قبل از متوسط (Pre intermediate) در ۳ ترم
4.متوسط (Intermediate) در ۳ ترم
5.خوب (High) در ۳ ترم
6.پیشرفته (Advanced) در ۳ ترم

و همچنین دوره‌های زبان کودکان و نوجوانان در کانون ریان ایران شامل دوره های زیر است
1.START یک سطح
2.مقطع Run چهارسطح
3.مقطع Race چهارسطح
4.مقطع Reach چهارسطح

کانون زبان ایران به عنوان یکی از معتبرترین موسسات آموزشی زبان در کشور با قدمتی بیش از ۴۰ سال از سال ۱۳۸۸ اقدام به برگزاری دوره های آموزشی زبان به شیوه یادگیری الکترونیکی ( eLearning) نموده اند آموزش زبان به شیوه الکترونیکی در تمامی شهرها و روستاها امکان پذیر شد. دوره های یادگیری الکترونیکی برای ۱۲ سطح آموزشی Basic تا Intermediate برنامه ریزی و طراحی شده است. زبان آموزان شرکت کننده در دوره های یادگیری الکترونیکی امکان می یابند تا آموزش هایی دارای استانداردهای مطابق با دوره های حضوری کانون زبان ایران دریافت کنند. محتوای آموزشی این دوره ها بر مبنای کتابهای آموزشی کانون زبان ایران بوده ومهارت های چهارگانه زبانی
خواندن
نوشتن
شنیدن
صحبت کردن
و در کنار آن واژگان و دستور زبان به شیوه ای کارآمد، جذاب و علمی آموزش داده می شود به طوری که زبان آموزان پس از طی این دوره ها به همان مهارتهای زبانی دست می یابند که زبان آموزان شرکت کننده در دوره های حضوری به دست می آورند.

با توجه به متد آموزشی در کانون زبان ایران پس از مدت ها تحقیق و پژوهش نرم افزاری را به شما ارائه کردیم که آموزش زبان در آن بر اساس روشهای گفتاری و شنیداری و دیداری ارائه شده در کانون زبان ایران است در این نرم افزار شما معنی کلمات را با استفاده از وابستگی آنها به تصاویرشان و همچنین وابستگی به سایر لغات بسیار بهتر درک خواهید کرد تا اینکه معنی فارسی آنها را بیاموزید. این شیوه آموزش در حال حاضر در کانون های آموزش زبان نیز در کشور به کار گرفته می شود.
این نرم افزار بسیار مفید در قالب یک دی وی دی ارائه شده است

ویژگی های نرم افزار
آموزش زبان با روشهای گفتاری و شنیداری و دیداری به صورت صوتی و تصویری
آشنایی با لغات و جملات و یادگیری آنها
محیط بسیار ساده و کارآمد قابل استفاده برای تمام کاربران مبتدی تا پیشرفته
استفاده از بیش از ۷۵۰۰ تصویر برای آموزش
مورد تایید دانشگاه ها و موسسات بین المللی
استفاده از تکنیک مقایسه گفتار کاربر با تلفظ صحیح جملات
آموزش ۴ مهارت گفتار، نوشتار، درک مکالمه، درک مطلب نوشتاری
آموزش با استفاده از تمرین و تست های ۴ گزینه ای
حاوی بیش از ۲۰۰ درس با سطح بندی
بیش از ۴۰۰ ساعت آموزش به شیوه تعاملی
آموزش مکالمات روزمره و کاربردی زبان ها
قابلیت تصحیح تلفظ کاربر از طریق میکروفن
آشنایی با گرامر و یادگیری آن.
آموزش خواندن و نوشتن لغات
تلفظ صحیح لغات و امکان تست لغت قرائت شده.
گرفتن تمرین در پایان هر جلسه ی آموزشی.
داشتن تمرین های هوشمند جهت آشنایی با لغات و طرز بیان آنها.
داشتن مجموعه از آموزش های کاربردی و مفید در هر زبان.
امکان استفاده از نرم افزار در دانشگاه ها و کلاسهای زبان خارجه
مقدمات و کلیات لغوی و ...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
نرم افزار زبان عرضه شده توسط این فروشگاه نیاز به نصب ندارد و کار با آن بسیار آسان است
کلیه محصولات این فروشگاه دارای گارانتی تعویض رایگان است
این محصول دارای پشتیبانی بعد از خرید به صورت تلفنی می باشد
ش م : 4214/7821

فروشنده: فینال مارکت

قیمت: 15,000 تومان

درصد :21

روش خرید: برای خرید آموزش کامل زبان اسپانیایی به شیوه کانون زبان ایران، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.



خرید آموزش کامل زبان اسپانیایی به شیوه کانون زبان ایران


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید. 

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان

نمونه سوالات استخدامی شرکت نفت‌ پارس‌ رشته حسابداری با پاسخ به همراه جزوه منابع استخدام - اورجینال

دسته خدمات زیردسته اشتغال

نمونه سوالات استخدامی شرکت نفت‌ پارس‌ رشته حسابداری با پاسخ به همراه جزوه منابع استخدام - اورجینال

ویژه آزمون های استخدامی رشته حسابداری امور مالی و حسابرسی

این مجموعه شامل جزوات تخصصی استخدامی رشته حسابداری و منتخبی از سوالات آزمون استخدامی سال های قبل شرکت نفت‌ پارس‌ با پاسخ می باشد


این مجموعه شامل های بخش عمومی و تخصصی به شرح زیر است

بخش اول: مجموعه منابع یا نمونه سوالات تخصصی استخدامی شرکت نفت‌ پارس‌ شامل

اصول حسابداری 1 و 2
حسابداری شرکتها
حسابداری صنعتی
کاربرد کامپیوتر در حسابداری
مبانی سازمان و مدیریت
حسابرسی
مدیریت مالی
تنظیم و کنترل بودجه
مفاهیم و روشهای آماری
حسابداری میانه
مالیه عمومی و بودجه
اقتصاد خرد و کلان
مدیریت تولید


بخش دوم: مجموعه منابع و نمونه سوالات عمومی استخدامی شرکت نفت‌ پارس‌ شامل 

زبان انگلیسی
کامپیوتر و فناوری اطلاعات
معارف اسلامی
ریاضی و آمار
زبان و ادبیات فارسی
اطلاعات عمومی، دانش اجتماعی سیاسی 
حقوق اساسی و اداری
هوش و استعداد 


تعداد کل نمونه سوالات: 1500 سوال

تعداد کل صفحات جزوات منابع : 1200 صفحه 

ویژه آزمون های استخدامی رشته حسابداری امور مالی و حسابرسی در کلیه مقاطع و رشته های شغلی مرتبط با حسابداری در شرکت نفت‌ پارس‌ از قبیل

کارشناس امور مالی - حسابدار - کمک حسابدار - مسئول امور مالی – متصدی دفتری – کارشناس امور اداری - کارشناس امور مالی اداری – کارشناس بازرگانی- کارشناس بودجه – کارشناس مالی و اقتصادی – حسابرس و کلیه مشاغل مرتبط با حسابداری


شما میتوانید با مطالعه نمونه سوالات و منابع این آزمون با نحوه طراحی سوال و همچنین سوالات طرح شده در آزمونهای گذشته آشنا شده و به راحتی از رقیبان خود پیشی بگیرید. فروشگاه ما جهت کمک بیشتر به هموطنان متقاضی استخدام ، این نمونه سوالات را با قیمتی مناسب جمع آوری و عرضه کرده است. 

تضمین موفقیت شما در آزمون استخدامی شرکت نفت‌ پارس‌ 


برای ارگان ها و سازمان ها و رشته هایی که نمونه سوالات آنها در سایت قرار نگرفته است ، بزودی مجموعه سوالات تخصصی استخدامی با پاسخ تشریحی و مجموعه جزوات تخصصی و نمونه سوالات عمومی جهت خرید در سایت قرار خواهد گرفت


ش: 964-6403-26-3

فروشنده: نوین آموزش

قیمت: 25,000 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید نمونه سوالات استخدامی شرکت نفت‌ پارس‌ رشته حسابداری با پاسخ به همراه جزوه منابع استخدام - اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.



خرید نمونه سوالات استخدامی شرکت نفت‌ پارس‌ رشته حسابداری با پاسخ به همراه جزوه منابع استخدام - اورجینال


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید. 

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان

دو شیوه جهت یادگیری اسپانیایی:اکسترا+پیمزلر- جدید و کامل - اورجینال

دسته آموزش زبان زیردسته اسپانیایی

آموزش اسپانیایی با بهترین شیوه
یادگیری گام به گام و آسان زبان اسپانیایی
سری آموزشی پیمزلر (pimsleur) یک سری 90 تایی از فایل های صوتی 30 دقیقه ای است که از مبتدی تا پیشرفته عرضه شده که مکالمه زبان اسپانیایی را به شما آموزش خواهد داد. متد آموزشی این روش همانند روش آموزش زبان نصرت است. یعنی فقط با گوش دادن زبان اسپانیایی را یاد خواهید گرفت. ویژگی سری های صوتی Pimsleur این است که می توان از این فایل های در mp3-player، تاکسی و اتوبوس و وقت های تلف شده برای یادگیری زبان اسپانیایی استفاده کرد.
سیستم آموزش زبان Pimsluer، به روش فراگیری زبانی است که توسط Paul pimsleur طراحی شده است. این سیستم بر اساس چهار ایده اصلی بنا شده: پیش بینی، یادآوری تدریجی فاصله دار، کلمات کلیدی، یادگیری طبیعی.
روش Pimsluer، یک سیستم شنیداری است، که در آن، فرد استفاده کننده، جملات را ساخته، یا آنها را از روی حافظه خود تکرار می کند. هر سطح این سیستم آموزشی، شامل 30 درس است که هر کدام از آن دروس، 30 دقیقه می باشد. برای پیشروی از هر درس به درس بعدی، باید حداقل 80% جملات و عبارات خواسته شده در درس حاضر، بطور صحیح گفته شود. بطور کلی، هدف این سیستم، بهبود مکالمه و listening است.

آشنایی با زبان اسپانیایی
زبان اسپانیایی یا کاستیلی زبانی از خانوادهٔ زبان‌های رومی و یکی از پُرگویش‌وَرترین زبان‌های جهان است. زبان اسپانیایی به لحاظ تکلم به عنوان زبان مادری رتبه دوم و مجموع افرادی که به این زبان سخن می‌گویند رتبه سوم را در جهان دارد.
در سال ۱۹۹۹، اسپانیایی زبان مادری ۳۵۸ میلیون نفر و مجموعا ۴۱۷ میلیون سخنور بوده است. در حال حاضر این ارقام به ۴۰۰ و ۵۰۰ میلیون نفر افزایش یافته‌اند.

قوانین سیستم آموزش Pimsleur:

1- پیش بینی:
در دوره های آموزش زبان، معمولا از دانش آموزان خواسته می شود که بعد از مدرس، تکرار کنند. Pimleur ادعا کرد که این سیستم، یک سیستم منفعل برای یادگیری است. وی، تکنیک "چالش و جواب" را ایجاد کرد، که در آن، دانش آموزان باید یک عبارت را به زبان هدف ترجمه کرده، و در بازه زمانی خاصی آن را بگویند، که بعد از آن، عبارت صحیح توسط مدرس گفته می شود. این تکنیک، باعث آموزش فعال تر می شود، بعلت اینکه دانش آموزان قبل از جواب دادن باید فکر کنند، و فقط تکرار کردن بعد از معلم کافی نیست. Pimsleur گفت که قانون پیش بینی، شرایط مکالمه واقعی را تداعی می کند، که در آن صحبت کننده ها باید یک عبارت را به سرعت به یاد بیاورند.

2- یادآوری مستمر بافاصله
یادآوری مستمر بافاصله، روش بازبینی کلمات یادگرفته شده، در بازه های زمانی ای است که به ترتیب زیاد می شوند. این نوعی نگهداری بوسیله تکرار بافاصله می باشد. بطور مثال، یک دانش آموز کلمه deux (به معنی دو، در فرانسوی) را یاد میگیرد، سپس یاد گیری deux در ابتدا در هر چند ثانیه، سپس در هر چند دقیقه، سپس هر چند ساعت، و بعد از آن هر چند روز محک زده می شود. هدف یادآوری بافاصله این است که به دانش آموزان کمک شود که کلمات را به حافظه بلند مدت خود منتقل کنند.
زمان بندی حافظه pimsleur به این ترتیب است: 5 ثانیه، 25 ثانیه، 2 دقیقه، 19 دقیقه، 1 ساعت، 5 ساعت، 1 روز، 5 روز، 25 روز، 4 ماه، 2 سال

3- کلمات کلیدی
تکیه روش pimsleur، یاد دادن کلمات کلیدی است تا دانش آموز، درک کلی ای از کلمات کلیدی به دست بیاورد. مطالعه در زمینه کلمات کلیدی نشان می دهد که در اکثر مکالمات روزمره، فقط از تعداد مشخصی از کلمات استفاده می شود (مثلا در زبان انگلیسی، حدود 80% کلمات چاپ شده، در بازه 2000 کلمه تکراری قرار می گیرند).
در روش pimsleur، به هیچ عنوان بطور خاص، گرامر یاد داده نمی شود، بجای آن، دانش آموز گرامر را بوسیله جملات و عبارات مشابهی که بطور پیوسته تکرار می شوند، یاد می گیرد. Pimsleur ادعا کرد که این سیستم آموزش، دقیقا شبیه روشی است که افراد، در زمان کودکی استفاده از گرامر را یاد می گیرند، بدون آنکه نیازی به مدرسه رفتن داشته باشند (بر اساس آهنگ عبارات و کلمات).

4- یادگیری طبیعی
این سیستم، یک سیستم صوتی است ، برای اینکه pimsleur متوجه شد که هدف اکثریت قریب به اتفاق دانش آموزان از یادگیری زبان این است که زبان را متوجه شده، و بتوانند صحبت کنند. این مهارت شنیداری، که آنها بوسیله گوشها و دهان یادمیگیرند، بسیار با روش بصری که با خواندن و نوشتن یاد میگیرند متفاوت است. Pimsleur بیان کرد که این دو مهارت مستقل - شنیداری و بصری- نباید با هم اشتباه گرفته شوند. به همین منظور، اسم "یادگیری طبیعی" را برای سیستم خود انتخاب کرد، که آموزش گرامر، کلمات و تلفظ را همزمان و باهم انجام می دهد. بعلاوه، یادگیری بوسیله گوش دادن باعث می شود که دانش آموز، لهجه درست را یاد بگیرد، در حالی که اینکار از طریق خواندن بسیار مشکل است.
............................................
Extra Spanish مجموعه ای فوق العاده برای آموزش زبان اسپانیایی است که در قالب طنز و با روشی بسیار ساده و قوی بیننده را در مسیری ویژه جهت یادگیری زبان اسپانیایی قرار می دهد. این مجموعه نه یک نرم افزار آموزش زبان اسپانیایی است و نه یک فیلم آموزش زبان بلکه یک سریال آموزش زبان اسپانیایی می باشد. سریال Extra Spanish یکی از پر طرفدارترین مجموعه هایی است که تا به حال برای آموزش زبان اسپانیایی ساخته شده است. داستان این سریال در رابطه با شخصی به نام سَم است که از امریکا به اسپانیا سفر کرده و با زبان اسپانیایی آشنایی ندارد. سَم در طول این مجموعه با بوجود آمدن حوادث بسیار جالبی که برایش اتفاق می افتد زبان اسپانیایی را فرا می گیرد و پس از آن به راحتی میتواند اسپانیایی صحبت کند. سبک این سریال طنز بوده و بازیگران آن برای اینکه بتوانند به صورت غیر مستقیم به بیبنده زبان اسپانیایی را نیز آموزش دهند دیالوگ های خود را به صورت شمرده و با تلفظ کاملآ صحیح و فابل فهم بیان می کنند. شما با مشاهده این سریال می توانید مهارت خود را در زمینه های Reading, listening و حتی Grammar نیز افزایش دهید. سایت نوین پلازا این سریال آموزشی فوق العاده را با مناسب ترین قیمت در اختیار زبان آموزان محترم قرار داده است. فایل های ویدویی این مجموعه دارای زیرنویس اسپانیایی نیز می باشند.

ویژگی های این مجموعه عبارتند از :

13 قسمت فیلم آموزشی زبان اسپانیایی
به همراه فایل زیرنویس اسپانیایی
فایل PDF سریال Extra Spanish شامل Transcript تمام قسمت ها، تمرین های درس به درس به همراه پاسخ، نکات مهم گرامری و خلاصه درس...

ش م:7823/5433

فروشنده: نوین آموزش

قیمت: 25,000 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید دو شیوه جهت یادگیری اسپانیایی:اکسترا+پیمزلر- جدید و کامل - اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.



خرید دو شیوه جهت یادگیری اسپانیایی:اکسترا+پیمزلر- جدید و کامل - اورجینال


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید. 

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان

نرم افزاری فوق حرفه ای و قدرتمند در زمینه آموزش زبان اسپانیایی - جدید و کامل - اورجینال

دسته آموزش زبان زیردسته اسپانیایی

نرم افزاری فوق حرفه ای و قدرتمند در زمینه آموزش زبان اسپانیایی است که از سوی اکثر منتقدان نرم افزار دنیا لقب برترین نرم افزار آموزش زبان اسپانیایی دنیا را از آن خود کرده است که نمونه بارز آن جایگیری در رتبه اول و کسب مدال طلای برترین نرم افزار آموزش زبان دنیا برای چندمین سال پیاپی در وبسایت نقد نرم افزاری دنیا TopTenReviews است .به علاوه استفاده این نرم افزار در بسیاری از مراکز مطرح و علمی دنیا سبب موجب اطمینان اکثر خریداران از منحصر به فرد بودن و خرید آن شده است .

این نرم افزار فوق العاده با هوش مصنوعی بالایش، درست همانند یک معلم خانگی فوق هوشمند و خستگی ناپذیر، تمامی ارکان مورد نیاز برای آموزش زبان اسپانیایی و تمامی مهارت های لازم یادگیری هر زبان را همچون خواندن، نگارش، قدرت شنیدار، گفتار، دایره لغات و گرامر و حتی فرهنگ مورد نیاز یادگیری کشورهای سخن گوینده آن زبان را به تمرین و تکرار وا می دارد و دارای سطوح مختلفی از مبتدی تا پیشرفته می باشد که برای تمامی افراد در پکیج های مختلفی از سوی کمپانی سازنده عرضه شده است .

چرا Tell Me More را برترین نرم افزار آموزش زبان دنیا می نامیم ؟

- به دلیل دارا بودن بیش از 5 میلیون کاربر راضی در سرتاسر دنیا که آماری منحصر به فرد و چشمگیر است .

- به دلیل استفاده ارگان های سرشناس دنیا از این نرم افزار حرفه ای که به آن اطمینان کرده اند مانند The U.S. State Department, the U.S. Government, the FBI, the Canadian Federal Government, EDS, BMW, Carnival Cruise Lines, Mercedes, Telefónica

- به دلیل استفاده همه روزه در بیش از 10000 آموزشگاه، دانشکده و مراکز علمی آموزش زبان در سراسر دنیا .

قابلیت های منحصر به فرد Tell Me More Premium 8.0 قدرتمندترین نرم افزار آموزش زبان اسپانیایی در دنیا :

- ارائه شده در قالب سطوح مجزا و کامل مناسب برای تمامی افراد ، مقدماتی - متوسطه - پیشرفته

- بیش از 800 ساعت آموزش زبان اسپانیایی که بیشترین و سنگین ترین نرم افزار آموزش زبان در دنیاست !

- بیش از 5000 تمرین و 37 نوع و زیر شاخه از فعالیت های تمرینی که در قالب شش طبقه بندی و کارگاه تمرینی درسی، فرهنگی، لغات، پرسش و پاسخ شفاهی و نوشتاری .

ارائه شیوه های مختلف مراحل یادگیری زبان

- سیستم انتخابی تمرینی یا Free-to-Roam که انتخاب دسته تمرین های مورد نیاز روز شما را به شما می دهد .

- سیستم هوشمند Guided Mode که به شما مسیر های یادگیری و تمرین را بر طبق فعایلت های شما و میزان استعدادتان پیشنهاد می کند .

- سیستم فوق هوشمند Dynamic Mode که همانند یک معملم خانگی مرحله به مرحله پیشرفت شما را ارزیابی کرده و تمارین مورد نیاز بعدیتان را پیش رویتان قرار می دهد .

بهره گیری از جدید ترین فن آوری های آموزش زبان در دنیا در زمینه گفتار یا Speaking

- سیستم تشخیص صدای بسیار پیشرفته که صدای شما را به خوبی آنالیز و شناسایی می کند و ایراد تلفظی شما را رفع می کند .

- بهره گیری از فن آوری نوین S.E.T.S. یا Spoken Error Tracking System که به یافتن ایرادهای تلفظی و نمایش دقیقی ایراد های شما می پردازد که با تمرین بلافاصله مانع تکرار آن در شخص و موجب تصحیح این ایراد برای همیشه می شود.

- بهره گیری از انیمیشن های سه بعدی و شبیه سازی های صورت و حرکات لب که به یادگیری تلفظ صحیح کلمات بسیار کمک می کند .

- دارا بودن ویدیو ها و دیالوگ های متعدد روز مره در جریان آموزش .

افتخارات و جوایز متعدد کسب شده توسط Tell Me More از سوی منتقدان مطرح نرم افزاری دنیا


"نرم‌افزار Tell Me More جامع ترین و کامل ترین محصول آموزش زبان اسپانیایی موجود در بازار است." این گفته کنت بیر، از مسئولان بخش آموزش زبان اسپانیایی سایت about.com می‌باشد.
Tell Me More یکی از بهترین و قدرتمند ترین نرم افزارهای آموزش زبان اسپانیایی در دنیا بوده که به دلیل خلاقیت و نوآوری در تولید و به خصوص در آخرین نسخه آن، از مقبولیت بسیار زیادی برخوردار شده است. میلیونها کاربر از سراسر جهان و هزاران دانشگاه و مرکز آموزشی در کشورهای مختلف از جمله استفاده کنندگان این نرم افزار آموزشی می باشند.

برخی از خصوصیات این نرم افزار:

* 850 ساعت آموزش زبان در کل دوره ها.
* 4500 تمرین و 37 نوع فعالیت مختلف برای تقویت جنبه‌های مختلف زبان در کل دوره‌ها که در این نرم افزار به شش گروه زیر تقسیم‌بندی می شوند:
Lesson, Cultural, Grammar, Vocabulary, Oral and Written
* ارائه شده در چهار دوره و سطح مختلف که عبارتند از:
Beginner, Intermediate, Advanced, Business version

یکی از خصوصیات منحصر به فرد نرم افزار Tell Me More بهره گیری از آخرین و پیشرفته ترین تکنیک های3D Animations

تشخیص صدا است که به کاربر این امکان را می دهد به راحتی با نرم افزار صحبت کرده و یک مکالمه مجازی

را با یک فرد اسپانیایی زبان شبیه سازی کند. بسیاری از فعالیت های موجود در نرم افزار هم بر اساس همین قابلیت طراحی شده است.

برای بهبود و یادگیری بهتر تلفظ کلمات هم انیمیشن‌های سه بعدی طراحی شده است که به بهترین شکل شما را برای ادای تلفظ صحیح کلمات یاری می کند.

نرم افزار Tell Me More در حکم یک استاد کامل برای شماست، دیگر نیازی به صرف وقت و هزینه زیاد برای شرکت در کلاس ندارید. خرید این نرم افزار را به همراه دیکشنری توصیه می کنیم. 

ش م:1154-87

فروشنده: جامع ایرانیان

قیمت: 15,000 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید نرم افزاری فوق حرفه ای و قدرتمند در زمینه آموزش زبان اسپانیایی - جدید و کامل - اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.



خرید نرم افزاری فوق حرفه ای و قدرتمند در زمینه آموزش زبان اسپانیایی - جدید و کامل - اورجینال


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید. 

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان

نرم افزارهای فوق حرفه ای و قدرتمند در زمینه آموزش زبان اسپانیایی - جدید و کامل - اورجینال


دسته آموزش زبان زیردسته اسپانیایی

چندین نرم افزار آموزش زبان اسپانیولی

بسته آموزشی جامع برای سطوح مختلف یادگیریفایل های صوتی و تصویری جهت آموزش زبان اسپانیایی در سطوح مبتدی،میانه و پیشرفته.مکالمه اسپانیایی به فارسی و برعکس در صد فایل صوتی.به کمک این مجموعه پیشرفت خود در یادگیری را با روزی نیم ساعت آموزش و گوش دادن به خوبی خواهید دید.این مجموعه که با نام book2 شناخته میشود همانند شیوه آموزشی نصرت میباشد با این تفاوت که تعداد فایل های صوتی این بسته یکصد عدد میباشد.آموزش تصویری اسپانیایی در فایلهای تصویری به صورت سریال آموزشی.آموزش اسپانیایی به روش پیمزلر:مجموعه ای فوق العاده جهت یادگیری گام به گام زبانهای خارجی.مجموعه Learn in Your Car Spanish که به کمک فایلهای صوتی و متنی آن خواهید توانست زبان اسپانیولی را به صورت پایه ای یاد بگیرید.برای دارندگان گوشی های اندروید هم چندین اپلیکیشن آموزش اسپانیایی در این بسته قرار داده شده است.در این بسته چندین نرم افزار کاربردی دیگر نیز همانند Tell Me More Spnish و Teach Yourself Spanish و مجموعه Hugo Spanish in 3 Month وCollins & Espanol -Spanish Dictionary و...وجود دارد.با هر روشی که احساس راحتی میکنید آموزش اسپانیایی را آغاز خواهید کرد.با یکبار هزینه چندین مجموعه آموزشی را در آرشیو خود خواهید دید.

ش م:217-190059
برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید. 
پیشنهاد خرید این محصول به دوستان

فروشنده: جامع ایرانیان

قیمت: 19,000 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید نرم افزارهای فوق حرفه ای و قدرتمند در زمینه آموزش زبان اسپانیایی - جدید و کامل - اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.



خرید نرم افزارهای فوق حرفه ای و قدرتمند در زمینه آموزش زبان اسپانیایی - جدید و کامل - اورجینال