دو شیوه جهت یادگیری اسپانیایی:اکسترا+پیمزلر - جدید و کامل - اورجینال

دسته آموزش زبان زیردسته لغت نامه

آموزش اسپانیایی با بهترین شیوه
یادگیری گام به گام و آسان زبان اسپانیایی
سری آموزشی پیمزلر (pimsleur) یک سری 90 تایی از فایل های صوتی 30 دقیقه ای است که از مبتدی تا پیشرفته عرضه شده که مکالمه زبان اسپانیایی را به شما آموزش خواهد داد. متد آموزشی این روش همانند روش آموزش زبان نصرت است. یعنی فقط با گوش دادن زبان اسپانیایی را یاد خواهید گرفت. ویژگی سری های صوتی Pimsleur این است که می توان از این فایل های در mp3-player، تاکسی و اتوبوس و وقت های تلف شده برای یادگیری زبان اسپانیایی استفاده کرد.
سیستم آموزش زبان Pimsluer، به روش فراگیری زبانی است که توسط Paul pimsleur طراحی شده است. این سیستم بر اساس چهار ایده اصلی بنا شده: پیش بینی، یادآوری تدریجی فاصله دار، کلمات کلیدی، یادگیری طبیعی.
روش Pimsluer، یک سیستم شنیداری است، که در آن، فرد استفاده کننده، جملات را ساخته، یا آنها را از روی حافظه خود تکرار می کند. هر سطح این سیستم آموزشی، شامل 30 درس است که هر کدام از آن دروس، 30 دقیقه می باشد. برای پیشروی از هر درس به درس بعدی، باید حداقل 80% جملات و عبارات خواسته شده در درس حاضر، بطور صحیح گفته شود. بطور کلی، هدف این سیستم، بهبود مکالمه و listening است.

آشنایی با زبان اسپانیایی







زبان اسپانیایی یا کاستیلی زبانی از خانوادهٔ زبان‌های رومی و یکی از پُرگویش‌وَرترین زبان‌های جهان است. زبان اسپانیایی به لحاظ تکلم به عنوان زبان مادری رتبه دوم و مجموع افرادی که به این زبان سخن می‌گویند رتبه سوم را در جهان دارد.
در سال ۱۹۹۹، اسپانیایی زبان مادری ۳۵۸ میلیون نفر و مجموعا ۴۱۷ میلیون سخنور بوده است. در حال حاضر این ارقام به ۴۰۰ و ۵۰۰ میلیون نفر افزایش یافته‌اند.

قوانین سیستم آموزش Pimsleur:

1- پیش بینی:
در دوره های آموزش زبان، معمولا از دانش آموزان خواسته می شود که بعد از مدرس، تکرار کنند. Pimleur ادعا کرد که این سیستم، یک سیستم منفعل برای یادگیری است. وی، تکنیک "چالش و جواب" را ایجاد کرد، که در آن، دانش آموزان باید یک عبارت را به زبان هدف ترجمه کرده، و در بازه زمانی خاصی آن را بگویند، که بعد از آن، عبارت صحیح توسط مدرس گفته می شود. این تکنیک، باعث آموزش فعال تر می شود، بعلت اینکه دانش آموزان قبل از جواب دادن باید فکر کنند، و فقط تکرار کردن بعد از معلم کافی نیست. Pimsleur گفت که قانون پیش بینی، شرایط مکالمه واقعی را تداعی می کند، که در آن صحبت کننده ها باید یک عبارت را به سرعت به یاد بیاورند.

2- یادآوری مستمر بافاصله
یادآوری مستمر بافاصله، روش بازبینی کلمات یادگرفته شده، در بازه های زمانی ای است که به ترتیب زیاد می شوند. این نوعی نگهداری بوسیله تکرار بافاصله می باشد. بطور مثال، یک دانش آموز کلمه deux (به معنی دو، در فرانسوی) را یاد میگیرد، سپس یاد گیری deux در ابتدا در هر چند ثانیه، سپس در هر چند دقیقه، سپس هر چند ساعت، و بعد از آن هر چند روز محک زده می شود. هدف یادآوری بافاصله این است که به دانش آموزان کمک شود که کلمات را به حافظه بلند مدت خود منتقل کنند.
زمان بندی حافظه pimsleur به این ترتیب است: 5 ثانیه، 25 ثانیه، 2 دقیقه، 19 دقیقه، 1 ساعت، 5 ساعت، 1 روز، 5 روز، 25 روز، 4 ماه، 2 سال

3- کلمات کلیدی
تکیه روش pimsleur، یاد دادن کلمات کلیدی است تا دانش آموز، درک کلی ای از کلمات کلیدی به دست بیاورد. مطالعه در زمینه کلمات کلیدی نشان می دهد که در اکثر مکالمات روزمره، فقط از تعداد مشخصی از کلمات استفاده می شود (مثلا در زبان انگلیسی، حدود 80% کلمات چاپ شده، در بازه 2000 کلمه تکراری قرار می گیرند).
در روش pimsleur، به هیچ عنوان بطور خاص، گرامر یاد داده نمی شود، بجای آن، دانش آموز گرامر را بوسیله جملات و عبارات مشابهی که بطور پیوسته تکرار می شوند، یاد می گیرد. Pimsleur ادعا کرد که این سیستم آموزش، دقیقا شبیه روشی است که افراد، در زمان کودکی استفاده از گرامر را یاد می گیرند، بدون آنکه نیازی به مدرسه رفتن داشته باشند (بر اساس آهنگ عبارات و کلمات).

4- یادگیری طبیعی
این سیستم، یک سیستم صوتی است ، برای اینکه pimsleur متوجه شد که هدف اکثریت قریب به اتفاق دانش آموزان از یادگیری زبان این است که زبان را متوجه شده، و بتوانند صحبت کنند. این مهارت شنیداری، که آنها بوسیله گوشها و دهان یادمیگیرند، بسیار با روش بصری که با خواندن و نوشتن یاد میگیرند متفاوت است. Pimsleur بیان کرد که این دو مهارت مستقل - شنیداری و بصری- نباید با هم اشتباه گرفته شوند. به همین منظور، اسم "یادگیری طبیعی" را برای سیستم خود انتخاب کرد، که آموزش گرامر، کلمات و تلفظ را همزمان و باهم انجام می دهد. بعلاوه، یادگیری بوسیله گوش دادن باعث می شود که دانش آموز، لهجه درست را یاد بگیرد، در حالی که اینکار از طریق خواندن بسیار مشکل است.
............................................
Extra Spanish مجموعه ای فوق العاده برای آموزش زبان اسپانیایی است که در قالب طنز و با روشی بسیار ساده و قوی بیننده را در مسیری ویژه جهت یادگیری زبان اسپانیایی قرار می دهد. این مجموعه نه یک نرم افزار آموزش زبان اسپانیایی است و نه یک فیلم آموزش زبان بلکه یک سریال آموزش زبان اسپانیایی می باشد. سریال Extra Spanish یکی از پر طرفدارترین مجموعه هایی است که تا به حال برای آموزش زبان اسپانیایی ساخته شده است. داستان این سریال در رابطه با شخصی به نام سَم است که از امریکا به اسپانیا سفر کرده و با زبان اسپانیایی آشنایی ندارد. سَم در طول این مجموعه با بوجود آمدن حوادث بسیار جالبی که برایش اتفاق می افتد زبان اسپانیایی را فرا می گیرد و پس از آن به راحتی میتواند اسپانیایی صحبت کند. سبک این سریال طنز بوده و بازیگران آن برای اینکه بتوانند به صورت غیر مستقیم به بیبنده زبان اسپانیایی را نیز آموزش دهند دیالوگ های خود را به صورت شمرده و با تلفظ کاملآ صحیح و فابل فهم بیان می کنند. شما با مشاهده این سریال می توانید مهارت خود را در زمینه های Reading, listening و حتی Grammar نیز افزایش دهید. سایت نوین پلازا این سریال آموزشی فوق العاده را با مناسب ترین قیمت در اختیار زبان آموزان محترم قرار داده است. فایل های ویدویی این مجموعه دارای زیرنویس اسپانیایی نیز می باشند.

ویژگی های این مجموعه عبارتند از :

13 قسمت فیلم آموزشی زبان اسپانیایی
به همراه فایل زیرنویس اسپانیایی
فایل PDF سریال Extra Spanish شامل Transcript تمام قسمت ها، تمرین های درس به درس به همراه پاسخ، نکات مهم گرامری و خلاصه درس...

ش م:7823/5433

فروشنده: جامع ایرانیان

قیمت: 16,000 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید دو شیوه جهت یادگیری اسپانیایی:اکسترا+پیمزلر - جدید و کامل - اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.



خرید دو شیوه جهت یادگیری اسپانیایی:اکسترا+پیمزلر - جدید و کامل - اورجینال


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید. 

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان

دیکشنری کامل کمبریج

دسته آموزش زبان زیردسته لغت نامه


دیکشنری کامل کمبریج ( Cambridge Advanced Learner’s Dictionary 3rd Edition – FULL ) یکی از بزرگترین و بهترین و معروفترین دیکشنری موجود می باشد این نسخه ویرایش سوم میباشد و داری بخشهای زیادی مانند لغت های تصوریری , لغت یاب سریع مترادف و متضاو بخشهای زیادی که در ادامه مطلب بعضی از بخشها به صورت تصویر اماده شده را میتوانید ببنید .





آموزش لغات به کمک تصاویر برای درک بهتر:





بخشهای بارز این دیکشنری :
- جستجوی پیشرفته
- تمارین از پیش تعین شده
- تصاویر
- اطلاعات راجعبه بعضی از لغات
- بخش یاداشت برداری
-انگلیسی به انگلیسی

این مجموعه به تمامی علاقه مندان به زبان انگلیسی پیشنهاد میشود

فروشنده: فرا سی دی

قیمت: 12,500 تومان

درصد :7

روش خرید: برای خرید دیکشنری کامل کمبریج ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.



خرید دیکشنری کامل کمبریج


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید. 

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان

دیکشنری مدیریت - جدید و دارای گارانتی - اورجینال

دسته آموزش زبان زیردسته لغت نامه

دیکشنری مدیریت.دیکشنری تخصصی مدیریت.Management Dictionary

دیکشنری تخصصی مدیریت Management Dictionary
همراه با دیکشنری عمومی Public Dictionary
جامع ترین بانک لغات تخصصی
قابلیت تلفظ لغات
قابلیت اضافه نمودن لغات جدید
قابلیت ترجمه کلمه به کلمه در محیط های مختلف ازجمله اینترنت و … فقط با یک کلیک
به همراه دیکشنری عمومی Public Dictionary

این محصول اورجینال شرکت تولید کننده می باشد که شامل بسته بندی زیبا وشیک است . یک عدد CD
همانند سایر محصولات همراه این محصول هدیه دریافت کنید.
محصول خود را کمتر از قیمت پشت جلد خریداری کنید .
پس از ثبت سفارش با شما تماس گرفته خواهد شد

ش.م: 125/492658

فروشنده: نوین آموزش

قیمت: 25,000 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید دیکشنری مدیریت - جدید و دارای گارانتی - اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.



خرید دیکشنری مدیریت  - جدید و دارای گارانتی - اورجینال


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید. 

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان

دیکشنری مکانیک - جدید و دارای گارانتی - اورجینال

دسته آموزش زبان زیردسته لغت نامه

علوم مهندسی و به ویژه علم مکانیک که می توان آن را شاخه ای از علم فیزیک نامید یکی از علوم پایه و تاثیر گذار در میان رشته های فنی و مهندسی می باشد. ضرورت دانستن و آگاهی از علم روز برای مهندسان این رشته امری است بسیار ضروری و انکار ناپذیر. مهندسانی که قصد ارتقای دانش خود در رشته تخصصی خود را دارند همواره باید آخرین مقالات و به روزترین منابع را در رشته تخصصی خود مطالعه نمایند. این منابع در اکثر موارد به زبان علم یعنی زبان انگلیسی می باشند. بنابراین یک مهندس متبحر در رشته خود بایستی حداقل در حد رشته خود به زبان انگلیسی آشنایی داشته و توانایی خواندن متون تخصصی رشته خود را داشته باشد.

دیکشنری حاضر ابزاری است برای مهندسان مکانیک تا بتوانند گامی در جهت ارتقای دانش تخصصی خود برداشته و قادر به درک مطالب و مفاهیم به روز در مقالات تخصصی مهندسی مکانیک که نمونه بارز آن مقالات ISI، ScienceDirect و نیز Elsevier است، باشند. هم اکنون می توانید واژه نامه تخصصی رشته مهندسی مکانیک را از زبان پژوه دریافت دارید.

ش.م: 125/8246951

فروشنده: نوین آموزش

قیمت: 25,000 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید دیکشنری مکانیک - جدید و دارای گارانتی - اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.



خرید دیکشنری مکانیک  - جدید و دارای گارانتی - اورجینال


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید. 

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان

دیکشنری مدیریت - جدید و کامل - اورجینال

دسته آموزش زبان زیردسته لغت نامه





دیکشنری مدیریت.دیکشنری تخصصی مدیریت.Management Dictionary

دیکشنری تخصصی مدیریت Management Dictionary
همراه با دیکشنری عمومی Public Dictionary
جامع ترین بانک لغات تخصصی
قابلیت تلفظ لغات
قابلیت اضافه نمودن لغات جدید
قابلیت ترجمه کلمه به کلمه در محیط های مختلف ازجمله اینترنت و … فقط با یک کلیک
به همراه دیکشنری عمومی Public Dictionary

این محصول اورجینال شرکت تولید کننده می باشد که شامل بسته بندی زیبا وشیک است . یک عدد CD
همانند سایر محصولات همراه این محصول هدیه دریافت کنید.
محصول خود را کمتر از قیمت پشت جلد خریداری کنید .
پس از ثبت سفارش با شما تماس گرفته خواهد شد

ش.م: 125/492658

فروشنده: جامع ایرانیان

قیمت: 15,000 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید دیکشنری مدیریت - جدید و کامل - اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.



خرید دیکشنری مدیریت -  جدید و کامل - اورجینال


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید. 

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان